سلام بر نقاد منصف عزیز

آمار مطالب

کل مطالب : 200
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 956
بازدید سال : 1870
بازدید کلی : 61576

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اشائه اثار فرهنگی و هنری و آدرس art41.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : غلامرضا کارگر شورکی-حسن
تاریخ : یک شنبه 14 شهريور 1395
نظرات

سلام بر نقاد منصف عزیز !!!

سال ها منتظر بودم که یک نفر کتاب شبیه های شاد مرا خوانده و نقدی بنویسد و هر اثری که بر آن نقد بنویسند آن اثر جاودانه و ماندنی و ارزشمند و فاخر است که بر آن نقد نوشته شده است و این باعث افتخار است که نقدی بر این کتاب نوشته شده است و در تلگرام های دوستان گذاشته شده است ای نقاد عزیز من از نقد منصفانه و هم نقد مغرضانه شما کمال تشکر را دارم و توجه شما را به نقد و بررسی که از طرف پژوهشگاه هنر و ارتباطات تهران دعوت شده ام جلب می کنم و به دوستان ارشادی ام در یزد عرض می کنم که لطفا در تلگرام ها بنویسید که من یک نویسنده کوچک و یک فوق لیسانس پژوهش هنر هستم و هیچگونه ادعایی هم ندارم و این نیز  هم بگذرد .

لطفا محتوای جلسه ی نقد و بررسی پژوهشگاه را مورد توجه قرار داده و باز هم از نقد مغرضانه شما کمال تشکر را دارم در صدد هستم که اگر عمری باقی است این کتاب را به جلد دوم رسانده و در دانشگاه ها به تدریس گذاشته شود .

چندین تن ار دکترین مملکت ، دکتر حری از دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر سید مصطفی مختاباد از دانشکده معماری دانشگاه تربیت مدرس و دکتر اسدزاده از پژوهشگاه تهران و دکتر سید ناصر آقایی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دکتر جوادی یگانه رئیس پژوهشگاه هنر و ارتباطات تهران و دکتر بیچرانلو و سرکار خانم مهربان و سرکار خانم دکتر عابدی ، بر نادر بودن این کتاب و جهانی بودن و بکر بودن و کامل بودن آن تاکید فراوان داشتند و دارند .

و در پایان یادی کنم  از استاد فرهنگ عامه و دکتری تعزیه و چهره ماندگاری که چهره بر خاک نهاد دکتر جابر عناصری که در باره ی این کتاب نوشت قلمتان پویا و زبانتان گویا .

(مطالب گفته شده را میتوانید در وبلاگ پیدا کنید .)



تعداد بازدید از این مطلب: 225
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود